Főoldal » Hűségprogram » GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Mely Ceresit termékek vesznek részt a hűségprogramban?

A Ceresit Pro hűségprogramban részt vevő termékek és az egyes csomagolásokba nyomtatott kódok pontértéke: 

  1. Ceresit CM12 csemperagasztó 25 kg - 90 pont        
  2. Ceresit CM16 csemperagasztó 25 kg - 110 pont
  3. Ceresit CM17 csemperagasztó 25 kg - 160 pont
  4. Ceresit Padlopon CN 68 aljzatkiegyenlítő 25 kg - 100 pont
  5. Ceresit Padlopon Express CN 72 aljzatkiegyenlítő 25 kg - 110 pont
  6. Ceresit Padlopon Express Universal CN 172 aljzatkiegyenlítő 25 kg - 140 pont
  7. Ceresit Szilbeton Rapid javítóhabarcs 20 kg - 130 pont
  8. Ceresit Poro légpórusos vakolat 25 kg - 70 pont
  9. Ceresit CM 14 csemperagasztó 25 kg - 110 pont

Hol tudok jelentkezni, ha használni szeretném a Ceresit Pro portált?

Csak kövesse ezt a linket és töltse ki a regisztrációs adatokat!

Hol kaphatok segítséget, ha nem sikerül regisztrálnom?

Amennyiben elakadna a regisztráció folyamatában, kérjük, keressen minket a ceresit.hungary@henkel.com e-mail címen vagy a +36 30 925 1475 telefonszámon!

Kell fizetnem a fiók létrehozásáért?

Nem, a fiók létrehozása és a szolgáltatások ingyenesek. A fiók létrehozásával hozzáférést kap az alapvető szolgáltatásokhoz. A magasabb felhasználói szint elérése a pontok gyűjtésének és a korábbi szolgáltatások használatának függvénye.

Milyen adatokat gyűjtenek a felhasználókról?

Az adatgyűjtési tevékenységünk részletezve van a Ceresit Pro portál felhasználási feltételeiben, melyet itt elérhet. Nem értékesítjük a személyes adatait vagy felhasználói adatait harmadik félnek, mivel a portál nem hirdetésalapú. Minden adat, ami nem látható a nyilvános "szakértői profil"-ján, megfelelően védett. A gyűjtött adatok azt a célt szolgálják, hogy minél jobb szolgáltatásokat tudjunk nyújtani közösségünknek a jövőben.

Mit is jelent a szakértői profil?

A "Szakértői profil" olyan, mint egy nyilvános névjegykártya a felhasználóinknak: minden regisztrált tag automatikusan kap egy profilt vállalkozásának. Itt lehetősége van rá, hogy feltöltse legkiválóbb munkáit és megmutassa képességeit mint szakember.

A szakértői profilok terveink szerint egy, a későbbiekben várhatóan elinduló új, az úgynevezett "Szakemberkereső - Találj szakembert a környezetedben!" funkció részeként megjelennek találatként a weboldal keresőjében. Így megtalálhatják majd olyan emberek, akik pontosan olyan szakembert keresnek, mint Ön, például fürdőszoba-felújításhoz, erkélyek és teraszok felújításához vagy akár homlokzati hőszigetelő rendszerek felhelyezéséhez.

Milyen szolgáltatások érhetőek el a Ceresit Pro portál tagjai számára?

A Szakértői profil az első szolgáltatás, amit megtapasztalhat. Exkluzív hozzáférést nyújtunk technikai tudásanyaghoz - cikkek, kihelyezett vagy online képzések - és hűségprogramunknak köszönhetően pontokat gyűjthet, melyeket beválthat értékes ajándékokra.

Hogyan gyűjthetek pontokat?

Általánosságban pontok gyűjtése a képzéseken való részvétellel és Ceresit termékek vásárlásával lehetséges.

Minden elvégzett kihelyezett oktatás után kapni fog egy kódot oktatójától, aminek beváltásáért fix értékű pontot kap.
Az internetes tréningeken való részvétel után automatikusan megkapja pontjait.
A hűségprogramban részt vevő termék vásárlásakor a csomagoláson belül találja a kódot, melyet fel kell töltenie az oldalon.
A pontok megszerzéséhez csak jelentkezzen be a portál "Hűségprogram" szekciójába, ahol a "Pontok beváltása" fül alatt tudja beváltani kódjait. Természetesen egy kód csak egyszer használható.

Megszerzett pontjait bejelentkezés után azonnal láthatja.

Hogy tudom beváltani a pontjaimat? Mit kaphatok a pontjaimért?

A "Pontok beváltása" fül alatt böngészhet nyermény katalógusunkban. Egy jutalom megszerzéséhez gyűjtse össze az ajándékhoz szükséges pontokat. 

Hosszú távú jutalmai a státusz előrelépések lesznek. Magasabb státusz esetén további egyedi előnyöket élvezhet.

Mennyi ideig lesznek érvényesek a pontjaim?

2 évig a kódok pontra váltásától számítva, illetve az ennél korábbi felhasználásukig.

Hogyan léphetek szintet a státuszomban?

A státusz előrelépés különböző tevékenységek kombinációjából adódik. Pontokat kell gyűjtenie, ki kell töltenie a szakértői profilját és részt kell vennie valamely képzéseinken. A fejlődés során a "Profi" státusz után átlép "Specialista" státuszba. Ahhoz, hogy elérje a "Nagykövet" státuszt, ugyanezek a szabályok érvényesek. (Részletekért lásd az oldalon elérhető hivatalos játékszabályzatot.) A Nagykövetek aktív tagjai a közösségnek és követendő példák a következő generációk számára. Megvan a lehetőség arra, hogy közösen tanuljunk a nagykövetektől a kihelyezett oktatások során.

Milyen szolgáltatások kapcsolódnak a státusz előrelépésekhez?

Egy példa: a "Specialista" státusz lehetővé teszi, hogy a későbbiekben több munkát töltsön fel szakértői profiljára, így többet mutathat az ügyfelek számára képességeiből. Az oldalon elérhető hivatalos játékszabályban részletesebben tájékozódhat a szolgáltatásokról, amelyek az aktuális státuszára vonatkoznak.

Elfelejtettem a jelszavam - hogyan tudom visszaállítani?

Egyszerűen menjen a "Regisztráció" oldalra ide klikkelve.

Részt vettem egy kihelyezett oktatáson korábban - kaphatok érte pontot?

Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk:
E-mail címünk: ceresit.hungary@henkel.com

Forduljon hozzánk bizalommal!